Fantastiskt uttråkad...

Åkej, så här är det. Förra måndagen började jag känna mej hängig och min hals var inte direkt snäll mot mig. I tisdags låg jag utslagen med hög feber under täcket och visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen... Jag har haft feber sedan dess, vilket har inneburit en vecka med nässpray, värktabletter, näsdukar och halstabletter... Detta har lett till att jag har blivit helt fantastiskt uttråkad. Jag har gått igenom alla avsnitt som någonsin har gjorts av Vänner och How I Met Your Mother (för ungefär 839: e gången...). Nu jobbar jag mig igenom Grey's Anatomy och är i mitten av säsong 3. Visst är mitt liv underbart?

Men jag känner mig ändå inte så nere; jag ska ju till FLORIDA :D Nu har jag betalt "tuition deposit" och skrivit på papper som akademiskt binder mig till FIT. Så nu finns det ingen återvändo - känns helt overkligt!


Emma - uttråkad men glad!

"Live as you were to die tomorrow, learn as you were to live forever
" - Mahatma Ghandi 

Kommentarer
Postat av: Deniesé

Krya på dig tjejen! :)



Jag är inte alls så där jätteavundsjuk på att du ska till Florida ! Nej då ! :P

2010-01-31 @ 15:28:28
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0